söndag 7 februari 2010

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ Lördag 3


Då va Lördagen slut:o) De börja med att jag vakna strax före 6 innan kl

ockan ringde, jag hoppa ur sängen, borsta tänderna gjorde frulle drog på mig tärmo kläderna och dog in till stan. Där träffa jag Alexandra vi tog tåg och buss vid 9 va vi framme. Vändre nere va jätte dåligt med när vi kom på lite högre hjöder klarna de upp. Åkandet går helt klart bättre. Alexandra åkte först jag såg henne längre fram hon hade kört offpist och satt fast i den djupa snön. De va väl 1 meter ner, jag stannar för å hjälpa henne upp..Va gör jag då om inte att med trillar ner där, haha nu satt båda fast:o) Vi kravla oss upp och åkte vidare. Runt 2-3 tiden så vare så dålit väder så man såg nästintill inget. Då gick vi och käkade och hoppades på att vädre skulle bli bättre. Som krubb vart d ris m curry sås,skinka,kiwi och äpple..helt ok men nog inget jag kommer äta igen. Efter maten beslöt vi oss för att åka hem. Vid 5 tiden va jag inne i zurich igen. Där jag träffa 5li,Lisli, texas och dilja. Sen bare av hemåt, en välförtjänt dusch, mat och sen vara bara sminka sig och klä på sig nått snyggt för kvällen, måla naglarna med så klart:o) Vi träffa Lisli på hb, där de vart lite snack..sen vet jag inte riktigt va vi gjorde, men nån gång så pudra vi näsan i buskarna..gick vidare till en pub och pudra näsan igen sen vart de donken, där jag inser att jag har tappa min plånbok. Jävla klant!!!! Jag bli skita pist, går tillbax till puben hittar inget, går tebax till busken..villken tur där liggeren. Vi går tebax till donken och köper en varsin öl och väntar på Em, sen går vi vidare till nån klubb, där jag och 5li bestämmer oss för att gå till en street fest, vi hoppar på trammen. Den stannar dom säger nått på tyska och alla går av. Coolt de står massa poliser i rad och de kommer flygande stenar..inte så kul, och vi stog mittire. Vi besluta oss för att gå runt vatte och over på den andra sidan. Där äre en lådbil med en Dj, och massa folk..:o) vi går med där och har as kul..vid 3 tiden tare slut och vi träffar 5lis polare och polerar lite.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar