söndag 28 februari 2010

Sko- feber..?



Förra veckan hitta jag dom gula skorna då jag upptäckte tidigare i veckan att mina älskade puma sniekers har gått lite sönder. Jag va så stolt överom gula och dom kosta bara 40 chf värsta kape tänkte jag.. Denna Fredag va jag Felica och Minna och gjorde stan lite då jag sluta 12 Tjoho!! Vi åkte till en affär och hitta billiga skor, förs hitta jag dom vita puma, vart lite besviken då inte svarta fans i min storlek...Storfot* Sen hitta jag dom lila lilla veet inte hur de stavas:P men iaf så fanns de vara 2 storlekar kvar 37 och 38..jag köpte 38orna, då dom e ett X antal storlekar förmå men fan va snygga dom e. Jag prova dom och intala mig själv att jag kan harom. Har haft dom i dag och håller fortfarande på att intala mig att jag kan harom, men va fan dom kosta bara 30 Chf! :o) Hitta ett till par puma skor som fanns i min storlek å allt men jag kan inte köpa för mkt skor, jag ska hem med.. eller, finns dom kvar nästa veckan kanske jag köperom dom va med super snygga dock inte som mina 38:or. annars e jaSuper nöjd!
Over´n out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar