torsdag 11 mars 2010

the day after tomorrow


Tror ni min datorn mår bra eller? Gissa om jag e glad, i morgon denna tid så har jag tage helg. Fick äntligen min fredag off:o) Helgplanerna blir förhoppningsvis myskväll med Lisli,5li och Karli på Fredagen, på Lördag Ikea tripp med Flissli..på kväller blire lungt så dom bygger om tramspåret så de går inga trammar på natten, sen på Söndag morgon hoppas jag värkligen de går trammar igen ska iaf ta tåge till Luzern när gick de.. hmm 10 över 7 :o) Kanon kul:o) efter de blire en heldag i backen, sen äre måndag igen. Då äre bara 5 dagar kvar sen åka Lisli hem och på kvällen blire Skandinaviska fest över 300 pers mest svenskar, svensk öl,cider...ja ni måste tro att jag är tokig att jag inte är i sverige å går på en "svensk fest" och då har ni rätt. De ska bli kul å gå på fest och bara prata svenska, de va inte igår:o)
Over´n out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar