onsdag 3 mars 2010

Fb-förbud!


Har då fb,förbud denna vecka! ..och uscha va livet är jobbigt just nu, jag som tyckte jag hade ett meningslöst liv innan. Men nu äre värkligen tommare. I dag e grabben hemma med sin onda hals. Host* hehe.. Jag skulle ner på stan i dag men de vart ju ändrade planer med de. Så jag gick upp på övervåningen vid 12 och gjorde lite Lunch till mig å grabben. Sen snacka vi lite å så..efter ett tag så e jag tebax här..och fy jag tror jag har drabbats av internetDeprition. För jag va ganska glad när jag va uppe sen sätter man sig här igen..Måste skaffa mig ett liv jag håller på att bli galen. Jag älskar helgerna här..men jag hatar veckorna..ungarna och jobbet är ok men all dö tid..! Gaah, jag blir galen. Nå förslag på va jag kan hitta på ? :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar