tisdag 30 mars 2010


När jag och Hej Kim åkte till Paris i September köpte jag en bok, för jag hade fyra timmar i Paris helt ensam. Och i dag typ många månader senare har jag äntligen läst klart den! Så j*vla stolt. De e nog den första bok jag läst, + att den e på Engelska, ser faktiskt emot att köpa en ny som jag kan läsa på ett år:o) Denna vecka har mina barn lov, i dag gick vi och kolla på alice i underlande på 3d. Måste bara säga att jag hatar 3d..man får så ont i huve å blir så snurrig. Filmen va ju inte allt för mkt å hurra för, men gillar ma sånna filmer så vist. När vi kom hem från kinon så efter ett tag kom mamma och pappa hem. Så fick jag 150 chf extra som en liten hjälp i resekassan. Jag e ledig i en vecka nästa vecka! Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att pankakorna ska bli klara. De sägs att de ska snöa på Torsdag...och 10 grader varmt. Hoppas snön inte ens landar..!
Over'n out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar