fredag 2 april 2010

Påsk lov



Denna arbets vecka har nu kommit till sitt slut! Yej:o) Denna vecka har kidsen vare lediga då dom har 2 veckor påsk lov. I måndags va hon på en playdate och han satt och spela wow. I Tisdags så åkte vi och kolla på bio, de vart Alice i underlandet med 3d, i går vart de technorama med henne och i dag åkte hon och jag och måla vasar. Dom ska in i ugnen och vi ska hämta dom på Onsdag..sen ska vi harom till frulle:o) custom made! De ska bli kul å se hur dom blir när dom e klara. Kort kommer. Så nu har jag då tage ledigt tills på nästa Måndag, tjoho! Så i morgon ska jag ner på stan och umgås med Pernilla och Sofie hoppas de inte kommer nå mer snö! På Lördag blire födelsedags firande då Felicia och Jenni fyller gammla. hehe. På Måndag blire att träffa Limklutten och planera veckan, jag vill värkligen till genev, Zermatt och Milano.

:o)

Sen tänkte jag bara säga att jag ser ut som ronja rövardotter i håret. Kom nu fluffboll så går vi.. Tack Mami...morr! Ja, jag har erft mitt hår av min mor!

Over´n out
Maria med K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar