måndag 5 april 2010

Baby Boom


De e värsta baby boomen i syskonskaran. I December -09 fick No 1 sitt 3 undervärk. I Maj, Juni Och Dec kommere 3 till. Vi är inte många syskon kvar som inte har barn. Men jag säger som så varför ska jag skaffa nått när jag har så många syskon barn som jag kan låna, när jag tröttnar kan jag bara lämna dom tebax:o) Låter som en toppen idé. Sen är jag minstingen i syskon skaran så jag har ingen bråska.. in en på 10 - 20 år. Om de en skulle hända. Just nu njuter jag bara av live och Vågar-vägra-bli-svensson.
Ska snart ner på stan och träffa S och P sen ska jag träffa Limklutten vid 16 och planera våran Italien resa! yey. Jag har ledigt hela denna vecka:o) enu mera yey på den.

- Bilden e i Zurich, en härlig vår dag!

Over´n out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar