måndag 26 april 2010

Softa Söndag!


I går så vare fint väder i Zurich med. Dax att inviga parksesongen. Jag ringde 5 och Pernilla dom hade drucke från 2 på lördag dag till 7 på morgonen. 5 Va jätte seg och banga men Pernilla va på. Jag satt mig på trammen och drog mig mot stan. När jag komemr till stan ringer 5 och ändrar sig hon vill park hänga. Möter upp henne först hon mår inte toppen, sen kommer Diana och efter ett tag kommer Pernilla. Hon kom och va jätte pigg och dansa och skutta. Inte ok! Hon ska ju må dålig, va äre hon inte förstår? :o) Sen drog vi oss till parken. Jag och 5 bada i fontänen och efter ett tag joina även, Rita, Felicia och Jennie. Många sol timmar senare så bar de va hem till Pernilla för lite chillande. :o) Perfekt avslut på helgen :o)
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar