lördag 23 januari 2010

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ Lördag 1


Igår åkte jag till Flumserber och inte flumseberg. :):) Men de blir roligare så:) Vid 11:12 gick tåget, ett byte , en timme senare va jag framme. Träffa en tjej som heter Johanna. Först tog vi en gondollift efter de tog vi en till, ca 40 min senare stog vi högst upp på över 2000meter höjd. nä, jag har inte en anning hur högt de va. När vi kom högst upp så upptäckte vi att de bara va röda backar, så de va ju bara att ta premiär åket där. Inte nog med att de va fruktansvärt brant, nej efter de kommer de en backe uppför. Och då är man inte lycklig att man är snowboard åkare. Men dagen va hur kul som hels och de går inte ens att räkna alla gånger jag ramla. Sista åket hitta vi äntligen den blåbacken, jag hade precis komme under full med hur man styr och så.. kolla upp och kollar efter johanna och tro på fan att jag tappar balansen och rammlar. haha, men de som inte dödar härdar:P När jag kom hem hade jag ont i axlen efter en vurpa och i tån vet dock inte varför. I dag har jag sån träningsvärk över allt..i muskler jag inte ens trodde jag hade. Just nu längtar jag till nästa helg, då ska jag hitta nån annan rolig backe att åka i.
Livet är lite för bra just nu. Väntar på att 5li ska höra av sig så ska vi in till stan och hitta nån myskig uteservering och ta en Öl, när man har vårkänslor i hela kroppen:)
Over´n out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar