torsdag 21 januari 2010

Vårkännsla...


Just nu har jag värsta vår kännslan, då de är 15 grader ute och sol. Men de snöa igår.. Är på jätte bra humör i dag. Äre kanske för att jag ska upp i alperna i morgon och åka bräda, eller för att de är 15 grader och sol här..inte en anning..Fick ett värme element igår! Shit va jag är lycklig över de..no more frysa!! fixade Bindninggarna på brädan igår, så nu står jag inte längre som en groda:) Va på stan med 5 li i Måndags. Vi åkte in till stan och strosa runt..efter ett tags gående så hitta vi bygnaden på bilden. De e en Freitag shop. Typ alla har sånna väskor här, så snygga ärom inte, fatta inte grejen med dom. Men när vi gick in där läste vi historien bakom väskorna. De är 2 bröder (Freitag) som tröttna på att inte kunna ha en väska när de regna ute, så dom kom på en egen väska, väska när gjord av kapell från lastbilsflak och bärrämmen är gjord av bilbälten...Nu när jag vet de vill jag ha en sån väska. De finns flera olika modeller och mönster, de som är roligt är att ingen ser lika dan ut. De tråkiga är att dom kostar ca 260 Chf. Stället jag ska till i morgon heter Flumserberg:P haha, bara namet gör att morgon dagen kommer bli kul:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar