måndag 18 januari 2010

Kinli!

Ja då va en till helg förbi. De vart en liten besvikelse då de inte vart nån snowboard åkning denna helg heller:( Usch va teppig jag är om de! Jag har världens bästa backar bar 2 timmar i från mig!!!! Jaja, slut tjatat om de. Jag ser en ny vecka med nya äventyr. Ska förhoppningsvis åka bräda på fredag! Snart ska jag och 5li nerpå stan och jag ska kolla in en skateboard, som jag ev ska köpa till våren.Äre fint väder i möra så tänkte jag åka till Einsiedeln som ligger 2 timmar här i från med tåg och kostar bara 16chf, då har jag iaf vart upp i Alperna. Men ingen är ledig så jag åker by my self. I dag äre bara 199 dagar kvar till mantorp. Va och kolla på kinli (bio) med 5li och karli igår, alvatar vart de. Så bra ären inte, men helt klart cool med gryma "djur" och 3d. Nästa gång ska vi sitta längstfram i v.i.p stolarna! Ni ska se hur balla dom är..:) Nu måste jag springa till trammen!
Over and out!

1 kommentar:

  1. mariiiiaa !!
    dem "VIP" stolarna i fram är inte så VIPiga .. dem kostar lika mkt som en vanlig plats .. däremot finns det (på vissa biografer!) VIP stolar längst bak som ser ut som kungastolar typ. hahaha, och kostar dessutom dubbelt så mkt (typ 38CHF!) ..

    men nästa gång ska jag också testa stolarna längst fram ..
    och du, avatar var ju BÄST!:D

    SvaraRadera