onsdag 2 december 2009

Alpha!

Hehe, jag tänkte kolla lite på min tyska-skolas hemsida och jag googla namnet, och de enda som kommer upp är en bild på Anlgelica Hillebrand min tyska lärare eller fröken mhmm! Nu tog ram.ljuset slut för henne. Jag gick och snacka med dom i receptionen om en fortsättningskur till Januari och dom haren så klart, men dock samma tid. Min familj vill att jag ska ta en senare nästa år..så jag får nog räkna med mer jobb då:( jaja, iaf så kanske jag ska börja på migro...Kanom kul..blää. Sen åker Rebecca, Jennifer och Stina hem.. eller ja de gör vi väll alla men dom kommer inte tebax:'( Så ja de kommer bli lite tomt utan dom, men Rebecca har lovat att hon ska komma till min Geburtstag :):) werden sie nur siebzehn Tage Zeit, bis ich hallo kim treffen bekommen, mein Liebling, und Verrückten an Familie!!!! :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar