måndag 21 december 2009

Äntligen!

...Så är man i Sverige igen. De e nå fruktansvärt kallt här. Just nu -13 när jag gick upp i morse vare 17-. I dag äre den 21 Dec och Syrran har fortfarande inte klämt ut nån ung en. Hon börjar bli kanska trött på att vara en jätte tjockis nu:P Igår va jag och syrran´s unge te Björnön och åkade lite Bräda. De va första gången Andreas har åkt och han va jätte duktig. Och igår kväll va jag och träffa Petra och vi kolla på nån dåligt ailen film. Om 5 Dagar kommer hej Kim hem som just nu är i Värmland...undra om de är varmt där...? Nu ska jag försöka övertala Syrran att byra kanal då hon kollar på våra bästa år!!! Blääää, jag gillar inte de programmet!
Over and out!

1 kommentar:

  1. det var INTE varmt i Värmland! Det kom isbjörnar från ugnen!

    SvaraRadera