söndag 13 december 2009

Lucia-helg



I Tordags vart de åters första Lucia tåg, därifrån bliden kommer. I Lördags vare dax igen. Denna gång på Ikea i spraitenbach. De börja med att vi gick till Resturangen där kunderna njöt av sina Svenska köttbullar med pommes:/ där vi stanna och sjöng alla låtar sen gick vi i en timme och sjung "lucia" sen stanna vi i trappen och sjön hela programmet. Efter de va alla helt döda, eller jag tror de iaf de va nå sjukt jobbigt men ack så vackert..Host* Efter allt lussande gick vi och shoppa lite på Ikea och Swe Shoppen, sen bare av te ett köp-centrum shoppi där vart de lite jul klappar..för mig vart de en mössa till mig själv.:) Sen åker Rebecca hem och jag haka på Lisli hem, där de vart en mys kväll med skumpa och film.. I dag när jag kom hem liggere en lapp vid mitt rum där de står: - Hej Maria! Vi fixar barnen imorgon bitti. Sov du! .. Underbart, kan helgen sluta på ett bättre sett. Kanske jag hinner bli av med förkylningen innan jag kommer te Swe. Nu ska jag prata seriöst med min syster..:):) tjoho!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar