lördag 5 december 2009

Jäkla Schweizare...


Jag och Glenn va ute på lite Jul-shopping i dag. När vi gick in på vår 3:dje affär, strossa vi runt ett tag och leta klappar. När vi va klara så ställer sig Glenn i kö med värsta fynden..jag står på sidan utan nån lycka:( De står en tjej före oss, när hon är klar och går då kommer de en äldre dam och ställer sig i kassan!! Hur fan kunde hon missa Glenn som stog i kö? De va helt omöjligt..Fan dom vet inte va kö är i detta land. Jag har hört att Svenskar är bland världens kö-trognaste. Och att vi använder oss av kösystem..Måste hålla med för här går dom framför en.. Vi avsluta shoppingen med lite krubb..Donken va annars:P Vi står i kö och en j*vla kärring j*vel från h*lvetet går bara före ..Fan va trött jag blir...!!! När jag kom hem, hade jag tråkigt så jag gick och tog mig 3 mandariner och börja jonglera, tänkte nått ska jag lära mig i detta land..men jag gav upp och som straff för dom rymde hela tiden åt jag upp dom..HAHA! va elakt igentligen, sry. haha.. Jag drack cola i dag och så klart kom de ner en fluga i mitt glas, jag fiska upp krabaten och la han i fönstret, kolla till han lite då och då, han såg ut och klara sig...men icket! när jag kolla efter ett tag igen så va han död!! :( R.I.P flugis! Förlåt flugis att jag säger detta men de gör inge för de finns hur måga som helst här...jag vet inte varför men jag tror att dom har byggt bo i min blomkruka och när jag ska sova så kommer dom och sitter på dataskärmen när jag kollar på film, mkt jobbigt! Jag spruta lite lukta-gott-spray på dom men dom små krabaterna överlevde och tänkte överlever dom de så får dom leva då. Fast blommis mår inte så bra längre..oops. Fast de gör inte blommis bror heller som står breve..fast där bore inga flugor..Nu ska jag dra på en film så jag inte tar upp mer av er dyr bara tid när jag sitter och snackar om flugor..I morgon ska jag till stan med Glenn och fortsätta våran jul-shopping, sen ska vi åka hem till henne och kolla på flickan som lekte med elden,(sry,5!) och käka gott, för att sen på Söndagen vara på glögg party hos hennes host-family. Jag gillar inte glögg, men Glenn sa att jag fick ta jul-must i ställe...TJOHO, dom har jul.must...de bästa som finns!! och lusse bullar:D:D:D HappyHappy Maria:):)
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar