torsdag 10 december 2009

HejsanHoppsan!

....Faller ralle ra! I dag äre Lucia tåg för mig..haha, ska bli skoj. Har för första gången i mitt liv strykigt, asså ärligtalat vem kan sånt..den såg förjävlig ut när jag börja nu ser den hämsk ut. Sa jag att de va ett lucia linne jag strök? jaja iaf :) va finns de mer att berätta...jo jag laga mat cous cous och kyckling..äre nån som är lite hungrig och har svängarna förbi så äre bara att komma över..råka laga mat åt en hel familj:) Måste säga att gräset är grönare på andra sidan, iaf här i Schweiz för de är jätte grönt..me like! Mamma ringde nyss..ska värma glögg och köra de till skolan, grabben skulle ha med sig de i dag...Jag har sätt framemot att komma hem, men min hemkomst blir bara bättre och bättre..Jag får träffa Hej Kim på Arlanda och nu visare sig att Lisli ska mellan landa i Hannover så hon och Hej Kim åker samma flyg. Sen väl framme på Arlanda skulle Lisli döda typ 6 stunden, men vi e ju där och vi ska dra in och göra sthlm:) Sen åker Hej Kim till sin mamma, Lisli åker tebax till Arlanda och flyger sedan hem till söder och min Älskling kommer och hämtar mig:) Sen får jag åka hem till min aldeles egna familj. Fan va jag saknar er alla:) Slå ihäj Maria och Kim..Åka båt!!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar