torsdag 17 december 2009

Julklappar


I dag börja dagen med att gå upp:D sen gick jag med ungsta till skolan, handla, städa och sen slog jag in julklappar jag har precis utsätt mig själv till bästa julklappsinslagaren. Till och med Alva skulle göra de bättre en mig:) men nu äre så här att de e insidan som räknas...fast pappret jag köpte va jätte fint..Stolt* Vid 3 gick jag och hämta kidsen bara de att båda skulle på play date. De va lite av ett hallelulia moment! Då jag är sjuk har jag ingen ork i kroppen what so ever. Så nu sitter jag helt ensam och surfar runt lite på arbetstis och fårbetalt...ja vissa hare lite bätte. Men de är jag värld. Om 2 timmar kommer ungarna hem då ska jag misslyckas med lite tacos. Fan vet ni va jag kom på...Jag ska få tacos i morgon hos syrran. Dammet! Villken miss...jaja inget jag kunde ha gjort annurlunda då jag inte bestämmer va vi ska äta. Nu tänkte jag dra på en film och bara hoppas på att denna dag snart ska vara slut. Sa föresten Hej Då till Stina i dag..hon kommer inte tebax efter Jul:( men hon kommer hare bra där i sveariket då hon ska börja plugga, Grattis!! :D:D Ps Bilden e på min systerdotter som snodde min sura Äppelshot, kolla hennes min..haha!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar