måndag 30 november 2009

achtzhen tage!


Tjoho, de bästa som finns! Inte äre snön iaf, idag kom årets första snö här.. Uch fy och blä på den! Jag hade inte hoppats på en vit jul i år.. När jag hämta kidsen på skolan i dag ville dottern spela fotboll med mig och de gjorde vi, när vi sen kom hem kunde hon vrida ur sina strumpor och hon va iskall. När jag sjusa dom till skolan i morse regna de..när jag kom hem somna jag i nån timme och när jag vakna så snöare, villken mardröm..nöp mig själv för att se om de va en dröm..de vare inte! jaja nog snackat om den nu. Efter tyskan bare av te lucia övning..Lena kom lite senare..instapplande i ett par röd-blommiga gummistövlar:) haha, as fränt! Sen dela vi upp oss..sen åkte jag hem. På tramen till hb så döpte Rebecca min mössa. Han heter nu mera Pandy..Passande va? Alltså inte för att de är en panda ..men endå:) Nu har jag inge mer värdelöst vetande i dag. Eller jo ....lök heter Zwiebel på tyska, kan va bra å veta:) Nu säger jag och Pandy ..."tamtamtamtamtamtam" Over and out! eller över och ut som 5 skulle ha sagt eller varför int under och in som Rebecca säger!

1 kommentar:

  1. hahahahaha; det är senaste modet att ha ett par röda blommiga stövlar som är 3strl för stora =D haha!!

    det billiga stället; är det top market? =D
    dags för mig att kila dit också ;) !

    SvaraRadera