söndag 15 november 2009

Fredagen den 13:de

Ja, i fredags va jag på Ghostwalk i Zurich med 5.
Mannen som hade turen va hmm..ja de va han..
Jag och 5 stog och prata så fråga han va vi kom i från..Vi svara så klart Sweden.
Sen när vi gick kom han och prata med oss och sa att han har köpt Emil i Lönneberga till sin 4-åring, och hans fru ska få Bröderna lejon hjärta i julklapp:)
Sen fråga han om svenskan va lik Norska.
Sen förklara han där han kom i från (u.k) har dom ett område där alla gatunamn slutar på gata..Alltså på svenska.
Anledningen kommer jag inte ihåg.
Efter vår spännade tur, fick jag och 5 till Hb och köpte en varsin öl, för mig vart de Hollywood energy Beer och duff (som i simpsons).
Vi gick runt i stan ett tag och snacka om viktiga saker så som va man ska säga i ställe för svärord vi har redan komme på Dammet, för lite damm har ju inte skada nån..
Sen sa 5 att man kunde använda hennes namn i säller för fan..hon heter inte 5 hon heter fam..Villket jag tyckte va väldigt roligt:)
Sen begav hon sig hemåt och jag träffa Rebecca vi tog en öl snacka om att finns fam inga snygga killar här!
Morr...
Sen bar de hemmåt efter några bira:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar