tisdag 17 november 2009

Oboj, villket vacker väder

Denna dag har inte vart som alla andra.Ungarna har varit änglar! och 25 grader (i solen) ca 17 i skuggan. Dagen annars har de inte hänt så mkt mer en att jag har kännt mig som en riktig hemma fru.
Jag gick upp fixa lunch åt kidsen, gick med dom till skolan , gick och handla, gick hem och sov till 12 vakna, damsög, duscha, hämta Yngsta på skolan hon slutar kvart över 3 sen spela vi baske till kvart över fyra åkte skidskor till 20 i6 hämta Grabben, jag gjorde mat (Ikea köttbullar och pasta, villket jag misslyckades med:P)sen åt vi..hjälpe ungarna med läxan sen har beata läst för mig och sen natta jag henne.
Pappa är i sverige hela veckan så jag kommer jobba senare på kvällem denna vecka. + att på Lördagen ska Mamma ut och äta mid sina vänninor.

Dagen fråga: När blir ens kompisar vänninor? Är de en spec ålder, eller äre en status grej. (Undra om min älsta syster säger vänninor till sina tjej-kompisar..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar