fredag 20 november 2009

Jag har nog nått höjden av trisstes.. Jag gick nämligen ut och tvätta brevlådan. Igår spela jag basket med yngsta efter skolan, har så ont i ryggen i dag..jag börja bli gammal...eller så är jag bara otränad. Sen bar de av till skridskobanananan, hem till läx läsning och mat lagning. Sen hände de inte så mkt mer igår.
I dag gick jag upp sjusa ungarna till skolan. Vi får igentligen inte ta bilen, men jag sa eftersom ni vart så snälla i dag så tar vi den..Fast de va igentligen för att jag har ont i ryggen och skulle hämta kläder på kemtvätt. Undra va som händer i kväll. Pappan kommer hem från Sverige i dag, sen ska familjen på middag. Jag och Rebecca snacka om bio eller film-kväll. Prata nyss med Glenn, hon måde inge bra..Krya på dig!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar