onsdag 18 november 2009

Hemma med sjuk Mamma/Ikea!




I morse vare lite skrik och panik, då vi va lite i sista minuten..Vi skulle ner till kuchnacht och köpa en heliumbalong åt Yngsta.Kidsen kom lite sent till skolan..Sen fick jag åka med mamma till hennes jobb, för hon skulle hämta lite grjer för att sen vara hemma i dag.När vi kom hem gick hon och la sig i 3 timmar och jag städade ungarnas rum. Sen vid 3 gick jag till skolan och hämta yngsta och gick med henne till swe undervisning. När hon kom hem, läste hon en bok för mig Elin och Erik. Sen bara av in te stan. Mötte Ms.E på tramen. Väl framme vid Stadelhofen gick vi skillda vägar. Jag skulle träffa Rebecca på Hb. Jag träffa henne och vi for till Ikea, där vart de en korvmed bröd och en typ pizza slice sak och cola, sen gick vi till resturangen och tog en varstin prinsestårta. Sen bara av till den efterlänktande SweShoppen, där vart de lite godis till Ms.E, lingonsylt till familjen, Svensk öl (Stockholm och Norrlands Guld) till Jenn och Jul-must till mig. Efter de åkte vi tebax till city där jag träffa Ms.E und C:o. Sen vart de lite snack och nu sitter jag här! Ska dra på en film nu och sova:) I morgon ska jag med yngsta till skridskorn, Zumikons egna lilla is prinsessa!




Sverige är inte långt bort..


Om man saknar sverige så äre bara att åka till Ikea och sverigeshoppen..






Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar