tisdag 17 november 2009

Tyska och Au Pair träffa




Måndagen va en härlig dag med ca 15 grader utomhus..Men denna dag är bättre då de e solsken med! happt happy Maria!!






Efter ha hämta grabben på sin tennis rulla jag in till tyskan.


Grabben vart sur för yngsta satt fram och sa att hon får inte sitta fram på motorvägen för hon är för liten!


Va e de för regel, de är väl lika farligt på en 80 väg fall Air bagen skulle smälla..


för jag fråga varför de e så och dom sa att de e för airbagen, när jag kom hem hade jag inte tid och fråga mamma varför de är så, eller va de nu är..


Måste komma på att fråga i kväll!


I kväll Blire Ikea för Rebecca behöver kaviar!






Våran vanliga lärare Angelica va sjuk så vi hade en annan så klart.


+ att dom har slage i hopp 2 grupper så nu är vi dubbelt så många.


När tyskan va slut åkte Stina till Hb och jag stog kvar och snacka med Jennifer..


Hon såg en kille som hade en tröja de stog Texas på (hon kommer där i från)


Så hon gick fram ch prata med han och fråga om han kommerdär i från eller ha vart där, svaret vart -Nej, jag fick den av en tjej jag va med. sen skratta han lite lätt:P


Haha, sen kom mitt tåg så jag va tvungen att springa, då fråga Jennifer om jag tyckte hon va pinsam..


Då sa jag - De krävs lite mer för att skämma ut mig.


Sen rusa jag till mitt tåg för att åka till Hb där jag skulle möta Rebecca och Lena.


Rebecca kom samtidigt som mig och Lena en 25 min senare, kom på att jag hade en Duff öl i väskan, alltid nice med en öl efter Tyskan!


Sen gick vi och köpte en öl till och en barcardi brizer som vi kunde ha som färdkost på väg till Au Pair träffen (som är i svenska kyrkan:) Väl framme fick vi pizza och sjöng lite på Lucia sånger..


Alla kan alla låter, hur kommer de sig att jag är den enda som inte kan dom?!


Mitt under en sång (som jag mima vattenmelon till) så reser sig Rebecca och kollar på mig och säger Maria resdig upp nu.


Jag kollar på henne och reser mig upp, uch fy och blä, de va ett kryp!


Jag försökte döda den med mina sång papper men misslyckades han kröp under dörren och probleme var borta!


Sen va jag tvungen att dra mig hemmåt.


Och så sluta dagen:)




Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar