fredag 13 november 2009

Hemma med sjukt barn

I dag så är Yngsta hemma från skolan.
Hon e förkyld..2 på deras skola har fått svininfluenssan, så mamman är lite nojig.
hoppas hon inte hare, sen smittar mig!
Jaja, jag över levere alltid:)

I Natt drömde jag 2 saker:
Första: Att jag fick barn!
De va hämskt!
att bara se sen ligga där och de va mitt,
sen när folk hade tjata på mig så gick jag en promenad med den.
Vi kom till en bro, jag stanna där och värkligen fundera på om jag skulle kasta i den eller inte!
Fatta hämska drömmen, okej jag vill inte ha barn men i drömmen kännde jag värkligen typ panik ångest om att jag skulle göra de!

Andra drömmen:
Att jag va tillbax till min gamla skola där jag gick gymnasie...
Fy fan va man hade de bra.. alla lärare och alla kompisar.
De va en mycke häligare dröm,
Sen vakna jag och insåg att jag är inte där..jag ligger i sängen och ska snart upp och mäst troligt vara hemma hela dagen med en liten snoris.

Efter ha sjusa Grabben till skolan åker jag och handlar på Migros som jag alltid gör..när jag har parkera inser jag att jag har glömt min bibel hemma (shoping listan). Ringe hem till yngsta och frågar om den ligger hemma..
Klart den gör!
Så jag lämnar in Pappas skjortor på kem-tvätt, åker till Coop och köper yogurt, sen åker jag hem hämtar "biblen" och sen bäre av till Migros igen.

Väl hemma igen, packar jag upp, kollar på film och ska nu iväg och handla igen, glömde köpa skräpp-klister-lappar!

I Dag äre Fredagen den 13 och jag och 5 ska på spökjakt i Zurich, (passande datum;) sen blire förhoppningsvis en öl eller 2 :) med, lisa och emma och så klart 5 :D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar