söndag 22 november 2009

Helg!

Efter att ha lämna kidsen på skolan, handlat och städa sluta jag vid 12 i Fredags.. Satt framför datorn och vänta på att alla skulle sluta. Äntligen, kvart över 7, mötte jag Rebecca på hb. Vi gick till H&m för att inhandla pyamasar till vårat pyamas party vi skulle ha. För Rebecca vart de en randig pyamas med en hello kitty och en uggla, för mig vart de e en rosa med små hello kittysar överalt. Sen gick vill till coop för att inhandla snacks och drickbart, sen bar de av hemmåt. När vi kom hem hade redan dottern i familjen gått och lagt sig. Så de vart jag och Rebecca...mer godis till oss:) vi kolla på film, de vart repmånad, sos och selskapsresan 2.
Lördagen: Vi gick upp och insåg att familjen inte va hemma så vi gick till Dinners, där vart de öl, skumpa och köttfärssås. Vi gick hem glode på film och käka. Efter nån timme kom familjen hem och vi fick sällis av dottern..sen fixa vi oss mötte Glenn på hb och åkte sen vidare te Luzern. Sa jag att jag och Rebacca hade våra pyamasar på oss när vi gick ut:P Iaf så vare jäger maister dag där. Vi lekte lekar och fick tattueringar. Hade en rolig kväll :)
Söndagen: Har vart som söndagar ska va.. vi vakna av att Dottern banka på dörren..efter nån timme typ vi 2 drog vi oss upp och käka frulle. Sen gick vi tebax till sängen satt på en film och båda somna, vi vakna igen vid 18, åkte in till hb och käka kebab:) Och nu är jag hemma igen. Orkar inte lägga in bildena nu då kameran ligger i jackan.. Men bilder kommere.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar