torsdag 12 november 2009

Nya Bloggen!

Tjoho! Äntligen en blogg, de bästa som finns!
hehe, eller inte.

Har fundera på att skaffa en blogg, men kommer nog sluta som alla andra..att den kommer bli dåligt uppdaterad:)

Men vem bryr sig:)

I går skulle jag till tyskan efter ha lämna Yngsta på Svenskan, men jag hade en timme på mig så jag tänkte att jag går hem och chillar, bara de att jag somna.
Jag vakna vid 12 på natten och insåg att jag hade missat tyskan + att jag skulle träffa Emma på stan (Sry). iaf så somna jag om och vakna igen halv 7 när klockan ringde.
I morse var de kallt, frost på bilen för första gången i år..blää, fast de va 4 grader varmt.

De har nog regnat varje dag dom senaste 10 dagarna här..så nu hoppas jag på lite finare väder till helgen!

I dag är jag ledig på e.m :)
Tjoho, de bästa som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar